emirasafMom Benim kaynanam tutturdu Mustafa koy tamam mı diye yok diyorum anlamıyor o demese Mustafa ismini çok severim ama inadına istemiyorum biz Emir Asaf düşünüyoruz sizce nasıl sizler ne koyacaksınız paşanıza ☺️🩵
gzdehlal-36 emirasafMom gönlünüzden geçeni koyun bence sonuçta o sizin çocuğunuz 🥹 bizim ki Allah nasip ederse Kıvanç olacak ❤️
Duygu8178 emirasafMom kesinlikle gönlünüzden geçeni koyun. Sonuç da sizin bebeğiniz siz taşıyorsunuz. Dışarıya kulak asmayın. Ahmet Kağan düşünüyoruz bizde Rabbim cümlemize sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin 🤲
likapaa53 Sizin çocuğunuz siz ne istiyorsanız onu koyun emir asafta gayet güzelmiş sağlıkla gelsin 🤍 Benim şuan gebeliğim yok ama oğlum olsa Mahir Aras seviyorum 🥰
Afra1998 Davud Ubeyde olacak inşallah davutu kaynanam istediği için koyuyoruz Ubeyde yide bn istiyordum daha doğrusu sadece davut olmasin diye istedim 😒