emirasafMom ayy yazarım tabii ☺️Aslında şimdi gitsem net öğrenirim ama hiç gidesim yok😅 bana kalsa doğuma kadar gitmem 🙈☺️benim üçüncü çocuğum bir oğlumu kaybettim. Şimdi gözbebeğim bir kızım var. Hamilelikler üst üste gelince doktora gitmek travma oldu 🙈