Anonimml İkili test sonucum genel olarak düşük risk çıktı. Ancak ikili testte bakılan biyokimyasal orta riskli çıktı. Doktorum fetal dna öneriyor. Başına bu durum gelen var mı biyokimyasal neden riskli olabiliyor ve ne yapmalıyım 🤔
Aysenc Anonimml Test yaptırdınız mı sonucunuz ne geldi? Bende 27 yaşındayım, biyokimya yüksek geldi 1/148, kombine 1/744. Burun ve ense kalınlığı normal. Bugün fetal DNA yaptırdım eurofins firmasına ama 10 gün nasıl geçecek bilmiyorum.
Maysa41 Down sendrom mu yuksek çıktı genetık hastalık kısmımı yüksek. Ultrasyonla baktıgında ense sine burun kemıgı konusunda ne dedı yas kac
Anonimml Maysa41 Yaş 27 burun ve ense kalınlığı için normal. İkili tarama testinde bakılan üç kıstas içinde biyokimyasal 1:223 şeklinde geldi buna da orta riskli dendi totalde bakıldığında diğer iki değer düşük olduğu için düşük riskli dendi ancak doktor fetal dna önerdi
Guzelanne3435 Anonimml bu testlerin gerçeklik payı yok yüzde yüz fetal dna doktorlar öneriyor benimde riskli yazıyor yas 30 gerisii düşük risk Anne yaşından dolayi
Maysa41 Fetal DNA’da herşey belli oluyor o yüzden öneriyorlar saglıklıdır büyük ihtimalle anneler çok tedırgın oluyor bende yeni yaptırdm yaş 26 bişey çıkmadı. Bende anlayamadım biyokimyasal deyınce kagıt verdi mi size bi kan alıyorlar genetik trizomi 18 ve 21 için dediğim gibi umarım bişey çıkmaz fetal DNA maliyetli bir test
Nurkose1 Ben yaptırmayı düşünmüyorum yaptıranların hamilelik boyunca stres yasağından dolayı kime sorsam yaptırma diyor siz ne düşünüyorsunuz detayliyi falan yaptıricam tabiki birde zaten rabbim ne verirse kabulumuz her zaman