Gozde_coskun Kızlar 8+3 hamileyim doktora gecen hafta gıttım hıcbır sorunum yok , ta 10 ocaga randavu verdı ikili test için ama zaman nasıl geccek merak edıyom bu süre ıcınde bısey olursa yada oldu mu diye :) bisey hissetmediğimden oluyor ama ilk gebeliğim heyecanlıyım
Zynur16 Gozde_coskun canım merak etme hiçbişey olmaz 1 ayda 1 çağırır son haftalarda artık 2haftada 1 1 haftada bir ben 34+5 haftalık hamileyim Salı günü 35 haftalık olucam bakalım nezaman çağırcak merak ediyorum 😊
Gozde_coskun Zynur16 bu ilk zamanlar çağırma süresü uzunmus ya 😊 bide daha bısey hissetmeyınce bebekle alakalı kilo olsun takıyor insan . Allah analı babalı büyütsün sizin yolun coğunu bitirmissiniz 🥰
Yalinn8 Gozde_coskun biraz rahatlamaya calis, daha simdiden kilosunu falan dusunme cok erken. Öncelikli gelismesi,oluşmasi gereken seyler var. Dilerim bi sonraki gidisinde görüceksin hepsini.🙏🏻