Raziyenurx Allahin izniyle yarına günümüz benimde elim yuregimde resmen 39+2 ye gün verdi doktorum
Suyun gelirse sancım olursa bebeğin hareketlerinde azalma olunca hemen gel yatisini yap dedi şimdilik su gelmesi sancı felan olmadı şükür bebeğin hareketlerini de sürekli takip ediyorum eskisi gibi aşırı hareketli değil ama doktor gün içerisinde 4 saatte bir olursa yeterli demişti