Mervebltrk Reglime 9 gün varken erken gebelik testinde pozitif çıktı 3gün sonra bta hcg 163 çıktı haftaya tekrar kan vercem ama bu değer normal mi
RezMom Mervebltrk ben 6 haftalıkken öğrenmiştim ilk zamanlar hiç geçmiyordu gibiydi şu an 25+6 haftalık olduk 😊ama değerlerle alakalı bilgim yok bişey diyemem
Derinnmom Mervebltrk ben 3 haftalıkken öğrenmiştim 😂 adetime 3 gün kala test yaptım silik çıktı akşamında kan verdim 3 haftalık dediler jdkdkdkd
didemkose Mervebltrk benim adetim 12 gün geçmişti öğrendim beta 84dü iki gün sonra verdim yükselmişti bence değeriniz iyidir sizinde ki siz adetten önce öğrenmenize rağmen bana göre baya iyi 🥹
Eymenmomm Değeriniz çok güzel çıkmış ben ilk oğlumu 2.21 le ogrenmistim hamile değilsin suanlik demişti ama ben emindim hemen yükselmişti değerim zaten sonra 😊
Esraaar Ben Regliye 6 gün varken öğrendim idrar testinde çiZgi silik çıkmıştı bir kaç gün bekledikten sonra kan testi verdim 110 çıktı
1palyaco Mervebltrk adetimin üzerinden 22gün geçti beta 32ile öğrendim . Yani 3+1 haftalık gebeydim öğrendiğimde .