Ef1001
Ef1001 benim de aksama doğru 30 dk da falan oğlum kasılıyordu kendini bi tarafa toplayıp sertleşiyordu karnım. Gece karnımdan kasıklarıma sancı başladı minik minik. Dakika takibi yaptım sıklaşıyor. Duşa girdim geçmedi öyle karar verdim doğum sancısı olduğuna. 5 dakikada bir gelmeye başladığında minicik bi şekilde nişanım gelmişti. Suyum gelmemişti hastanede patlattılar.