1momy 30.haftaya giriyorum ne odası tam hazır ne de kıyafetleri arada bazen aklıma ya doğarsa diye gelmiyo değil 😂 siz kaçıncı haftada doğurdunuz
Btl-Als 1momy İlk kızım 40+6 ikinci kızım 38 hafta ama gelişim geriliği çıktı son anda 35 le uyumlu oldu 3 e hamileyim 33+4 bakalım bu ne zamana gelcek hayrlısıyla alın kucağınıza😍
Minigiim-vebenn52 Bende 32 ye girdim hala odam gelemedi ya aralığın ilk haftası deniyor hangi ara yıkicam ütülücem çantamı hazırlicam inşallah geç gelir kızım 😂🤦🏼♀️
1momy Minigiim-vebenn52 ahahha öff evet insan kafasında kurunca daha çok yoruluyo 😂 yetişir inşallah prensesin herşeyi 🌸
Dilan0072 hunilimom benim ilk oğlum 41+5 de oldu ıkıncı hamılegım şuna 39+5 ama yok gelmedi 3gün önce nişanda gördüm bırsy yok anlamdım
lylplt Lokumcuk bende şuan aynı gündeyim sancım çıkıyor nstde doktor kilosu az bekletmeye çalışıcaz dedi sizinki kaç kilo doğdu kğveze alındı mı acaba?
Agg0207 1momy ilk kızım 41. Haftada doğdu çok bekledik en sonunda sezeryan oldum ikinci kızım 35 . Haftada doğdu herşey normaldi bı anda sancılarım başladı suyum geldi aralarında 6 hafta var
Minnakkurabiyeveannesi27 1momy Normalde ikinci sezeryanim olacak kuzum ama kızım sanırım zorla çıkartcak doktor🤣🤣yarın doğum tarihi vermişti 39+2 yüz ne gelen ne giden var gelmekte istemiyor hanımefendi hâlâ kaburgaların altına girmeye çalışıyor 🤣🤣
gncglozclk 1momy benim de degıldi 32 bugun bitiyor bı anda aldım herseyı oda haric sepet besık aldım kıyafetleriydi derken canta da hazırlıyorum yavaş yavas