Merhabalar bir şey soracaktım.Ben yarın 35.hafta oluyorum.Bugün lavabodan kalkarken sağ tarafıma çok fena bir ağrı girdi biraz ağrısı dinsede 1 saattir hala batma hissini yaşıyorum.Şu an hala batma hissi var sağ tarafta
Bu şekilde ağrısı olan var mı? Sebebi nedir acaba?