Sergul1425 kızlar simdi kontrolden geldim 6+4 günlük kalp atışını duyduk çok şükür bnde lekelenmeler oluyor ama rahatsızlığından dolayı da progestan kullanamıyorum doktor istirahat et dedi ultrason ölçüleri de aklıma takıldı crl:0.61 cm yazıyo bu normal mi