Yasmintaha1 Rüyada gördüğünüz meyve olursa onu yemek şartmış öyle mi ? Yemezsen bebekte leke olur diyorlar bunda doğruluk payı var mı ?😏
Bebegimcanimm Rüyada bir meyve gördük ama adını bilmiyorsak nolacak 🤭 ben gördüm ama ne adını ne cinsini bilmiyorum 😄
Damla11 Selam kizlar ben 9 + 3 hamişim 2 gün sonra Doktordayim bebisi görmeye gidicez saglik durumunu ögrenmeye cok heycanliyim siz nasilsiniz neler yaşiyorsunuz bu günlerde benm ara sira agrilarim var karnimda normal diyolar ama yinede düsünuyorum acaba bebek iyimi diye Progesteron kullaniyorm utrogestan kullananlar varmi ?
Yasmintaha1 Damla11 Bende 9+6 gebelikte hiç onları kullanmadım kullanmıyorum açıkçası da ilk defa duyuyorum neki acaba ?🙈 vinalac ve vicium-d3 kullanıyorum
Damla11 Yasmintaha1 progesteron oldugunu biliyorum bi tek cnm bebek ďuşmesin diye yardimci oluyormuşlar bana daha vitamin yazmadi belki bu sefer yazar ikinci kez gidicem ultrasona gebe kalali 😊