Kızlar merhaba , doktorum 12.hafta da gelmemi söyledi gittiğimde ne gibi testler yapılır? İkili tarama diye birşey varmış sanırım o haftalarda yapılıyor bu nedir nasıl yapılıyor? Ve kan falan alacak mı benden nasıl gitmeliyim aç tok doktorum birşey demedi?