Sibelemre37 Ben yedi haftalık hamileyim boğazlarım çok kötü şişmiş ve yara yutkunurken bile zorlanıyorum taylot içsem bişey olur mu bilgisi olan var mı
Gulseren_yagiz Sibelemre37 bana kalırsa içmeyin onun yerine ballı ılık su yada süt için ben limonlu su içmiştim ılık
Waffleveliyaninannesi Sibelemre37 gebelikte içilmiyormuş ben araştırmıştım onun yerine ballı limonlu su yapabilirsin
myprincessgirl_ Sibelemre37 ben doktoruma sormuştum içme demişti.. daha çok yeni gebesiniz içmeyin onun yerine bol bol limonlu su için
Nurr_22_22 Sibelemre37 ılık suya bal ve limon sık onu iç diğeri zararlı gerekmedikçe ilaç vermiyorlar
NovaVina_ Taylot’u gebe olmayan insanlara dahi onerip yazmiyorlar artik. Bence baska bir ilac arastirin.
Sibelemre37 Gulseren_yagiz ılık limonlu su yaptım geceden beri bal falan da içtim annemde olmazsa taylot iç dedi ama bilemiyorum zararlı mı
mimar_anne Sibelemre37 içmeyin tabi ki pastil kullanabilirsin ıhlamur ve ballı limonlu ılık su içebilirsin
mimar_anne Sibelemre37 çok önemli değil ben çoğundan kullandım hamilelikte oğlumda da şuan ki hamileliğimde de strepsils alabilirsin ama
cokbilmismom Doktora gidemiyorsanız eğer özelde takipliyseniz mesaj atın grip olduğunuzu ona göre ilaç önerir öyle normalde içtiğiniz takviyeleri ilaçları vs. Gebelikte maalesef kullanamıyoruz. Her pastilide kullanmayın bu arada mutlaka doktor onayı alın
Sibelemre37 cokbilmismom malesef hava şartlarından dolayı çıkamıyorum çok fazla fırtına ve yağmur var özelde takipliyim ama numarası yok doktorumun
Yavru-kus Sibelemre37 canım ben aksef diye bir antibiyotik kullanmıştım gebeyken o çok iyi geliyor boğaz ağrısı ve gribe gebeler için yazılan bir antibiyotik eczaneye danışıp onu alabilirsin
cokbilmismom Sibelemre37 evet hava çok kötü maalesef 😢 bir daha ki randevunuza gittiğiniz doktorunuzun özel numarasını isteyin mutlaka benim ki gebeliğimi öğrenir öğrenmez vermişti acil durumlarda whatsaptan yazarsın diye. Geçmiş olsun
cokbilmismom Yavru-kus antibiyotik doktor tarafından reçete edilmeden eczaneden kafamıza gore alınıp asla kullanılmaz üstelik gebeyken 🫢
SFU Sibelemre37 Merhaba. Aynı durum bende de oldu C vitamini (redoxcon) ve Cictus pastil önerdi bana doktorum.
Ebru-29 İçmeyin. Yerine ılık süt için diyenler var onu da içmeyin süt enfeksiyonu artırır o kadar ağrıyorsa enfekte olmuştur bogaziniz. Süt ve süt ürünlerinden kaçının sirkeli su ile gargara yapin