Neslihankrhmt İnofolic veya inositol kullanıp hamile kalan varmı, nasıl kullandınız kızlar hangi desteklerden faydalandiniz
Naz_37_can86 Neslihankrhmt ben kullanmıştım iki kutu bitmişti hamile kalmıştım çok etkili bir folik asit inofolik
Neslihankrhmt NovaVina_ yumurtalıkları güçlendirdiği veya hamileliği kolaylaştırdığı söyleniyor pcoslular kullanıyor genelde
Elfnur NovaVina_ bende klomen ve çatlatma iğnesi yaptırdım 13 nde ama hala adette olmadım testlerde negatif bekliyorum. Şimdi bi tane daha yapcam
NovaVina_ Elfnur ben catlatma ignesiz ovulasyonu gordum 14. Gunumde cok sukur. Korkuyordum yumurtlamayacagim diye cunku yumurta takibi yapma imkanimiz yok :(( Yap bakalim 🥹🥲🧿 merak ettim bende. Var ise cikmasi lazim 13 kasimda catlatma ignesi yaptirdiysan
Neslihankrhmt NovaVina_ klomen ile 1 kez hamile kaldım ama kaybettim femara daha sağlıklı bir gebelik oluşturuyor doğum oranı daha yüksek diyorlar