Merhabalar özel bir hastanede doktorum var ilk gebeliğimi öğrendiğimde doktoruma gittim 6 haftalık dedi kalp atışını duyduk çok şükür. Daha sonra şehir değiştirdiğimde 10 gün sonra bir tıp merkezinde ultrasonla bakıldığında daha yeni 7+0 dedi kalp atışını yine duyduk. Hani 7+4 olması gerekiyordu diğer doktorumun ultrason karşılaştırmasına göre. Böyle bir şey normal mi sizce?