[silindi] ben de düşük amh ve yüksek fshla aylardır deniyorum bu ay gebe kaldım. yeni öğrendim. Hatta şöyle bişey olmuştu, bir hastanede FSH baya yüksekti, ertesi ay başka hastanede amh bakılırken FSH da yenilenmisti. Ve düşmüştü…. Şaka mı dedim, düşer mi yani bu, kem küm etti dr.lar.
Ben bir senedir belki 10 farklı dra gittim. Özel hastaneler üniversite proflari vs.
En son gittiğim “ya zaten bu değerlerle hamile kalma ihtimalin düşük görünüyor, bir altı ay dene,o arada paranı biriktir aşılama vs uğraşma direk tüp Bebek yaptır” dedi.
Sonraki iki ay denemedim, sürekli erteledigim dis tedavilerini oldum. Bu reglden sonra gidecektik tüp bebek merkezi ile görüşmeye, ama hamile kaldim. Yani test filan hikaye, Allah nasip etti mi oluyormus. İki sene boşuna hirpalamisim kendimi