Gkce27 2 aralık regl günüm bir bakayım dedim ama hiç koyılaşmadı bile 3gün önce de bakmıştım o zaman koyulaşmıştı bu ay gebe kalacağıma dair ümidim kalmadı yanlış mı düşünüyorum bilmiyorum 😊
Gkce27 NovaVina_ evde 1 tane test kaldı ilk gebeliğimde de ilk ovulasyon testiyle bakmıştım yine o şekilde denemek istedim boşuna gebelik testini kullanmak istemedim
NovaVina_ Gkce27 anlamadığım su, ovulasyon testi gebelik testinden daha mı erken belli ediyor gebeliği ?
Gkce27 NovaVina_ ben de burada görmüştüm öyle yazmıilar. Gebelik testinde negatif görünce geriliyordum ilk gebeliğimi bu şekilde öğrendim. Ovulasyon testiyle birçok insan gebeliğini önceden anlamış ben de ne alaka demiştim ama deneyince inandım
NovaVina_ Gkce27 vay ve daha neler öğreneceğim bu forumdan bakalım 🥹🥲 İcinizi ferah tutun bence. Gecikmenize daha var 🥹 artabilir. Gec dollenme olduysa.
Gkce27 NovaVina_ evet buradan çok şey öğrendim 😊 inşallah öyle olur isteyen herkese nasip olsun sağlıklı hayırlı evlat 🥰
Ybvvv Gkce27 merhaba ilk geceliğineafete 3 gün kala ovulasyon testinde hamşke görünmemiştim burada herkes belli olur diyince üzülmüştüm. Adet günü yaptıpım gebelik testinde pozitif gördüm bekleyin bence
dhbetul Gebelik testim silik çizgi şeklinde çıktığında ovulasyon testi de denemiştim o bildiğin koyu çıkmıştı aynı yumurtlama olduğu gibi
Ybvvv Gkce27 eski gönderilerime bakarsanız görürsünüz hatta çok üzüldüm adete çok az kala ovulasyon çift çizgi çıkmayınca. Meğerse hamileymişim çok sonraları yapınca yine kopkoyu çıkmıştı ama henüz başıdır belki ve o yüzden çıkmamıştır🤗