Aytlkya Hiç bi şekilde yemek yiyemiyorum 2 kaşık yiyip tıkanıyorum günden güne iştahımın açılmasını beklerken günden güne iştahım daha da kesilip kilo veriyorum çöktüm resmen neden bu haldeyim 🤦♀️🤦♀️🤦♀️
gtoptasss Aytlkya canım ben 15 haftaya kadar 7 kilo verdim şimdi 22 haftalığız verdiğim kiloları aldm 66 yla hamile kaldm 59 a düştm şimdi 68 kiloyum yani iştah bir açılıyor pir açılıyor iki kaşık yiyebiliyorsan o kadar ye zorlama ama sık sık ye
Ilba_34 Aytlkya bende başlarda mide bulantıları ve koku hassasiyetinden dolayı sadece krakerle besleniyordum kilo da vermiştim ama bebiş çok şükür yerindeydi herşeyi mutfağın kapısını kapalı tutuyordum resmen o kadar tiksinmiştim mutfaktan
Aytlkya gtoptasss sık sık yemeye çalışıyorum bende kilo verdim tedirgin oluyorum bebek besleniyor mudur diye
Cicekliannee O bende hiç değişmedi maalesef canim 37 hafta olacağız 5 kilo aldım hala zorla yiyorum ağzımda çoğalıyor yemekler
Aytlkya Cicekliannee benimd öyle🤦♀️🤦♀️ herkes soruyor canın bişe istiyor mu diye hiç bişe istemiyor
gtoptasss Aytlkya besleniyordur hiç merak etme 🙏🏻 benim şuan bebişimin kilosu önde gidiyor yani onca kilo vermeme rağmen 😂
Aytlkya Ilba_34 koku hassasiyetim hiç olmadı ama mide bulantısı çıkarma özellikle de safra çok çıkarıyodum doktor da iyi bi sıkıntı yok dedi ama bazen yediklerim az olunca yetemiyorum gibi hissediyorum
Ilba_34 Aytlkya hiç öyle düşünmeyin bebeğiniz sizden illaki gereken besini alacak siz iştahınızı açacak şeyler denemeye çalışın ben başlarda bir poşet kraker bir kasa elma yemişimdir 😁 anca onları yiyebiliyordum sonrasında 18-19 gibi geçti çok şükür