Kızlar ikinci gebeliğim ama ilk gebeliğimde böyle şeyler yaşamadığım için acemiyim. 35 haftalık bebeğim öyle bir hareket ediyor ki karnımdan çıkacak sanıyorum vajinama çok baskı oluyor nefesim kesiliyor yürüyemiyorum sezaryen yerimin olduğu yerlerde sancılanmalar oluyor anlatabildim mi bilmiyorum ama bu durumu yaşayan var mı ?