1zehratun bende de öyle bir çıkıntı vardı ,onlarca kişiye tahmin yaptırıp bu cinsiyet işinin üstüne o kadar çok düştüm ki. Şu sonucu çıkardım, 1 saniyelik ultrason görüntüsü cinsiyet ile ilgili hiçbir açıklama yapmıyor. 11+5 de kız olabilir dendi sonraki haftalar bacak arası açmadı ,ben hep yok kese şekli ,yok çıkıntı var ,yok nubu yukari açı yapmış, hurafeler erkeği gösteriyor fln diye hep erkek dedim ama kızım oluyor. Doktor her hafta kız dese de inanmayacaktım emin olamayacaktım fakat Fetal DNA nın doğruluğu %99 olduğu için kız olduğuna %100 eminim artık.