Tispe Bebeğim 9 günlük. D vitamini başlayacağız ama sormak istedim ne kullanıyorsunuz? Önerilerinize talibim😇💙
Hilal_blc Tispe genellikle doktor yazıyor kullanacagi vitamini siz dogduktan bi kac gün sonra cocuk doktoruna gözükmediniz mi ?
EbruBoluKaya Devit-3 yazdılar çıkmadan onu kullanıyorum 20 günlük oldu bebeğim. Ama sağlık ocakları veriyormuş zaten d vitamini bitince gel bizden al dediler