gulsenmstf Symnr166 arkadaşımın çocuğuna 11 haftada kıza bnzeiyo ddi kız çıktı 12 hafta da diğer bebeğine erkek galiba demiş erkek oldu 😂
Serendipity16 Symnr166 arkadaşım 12 haftalıkken öğrenmişti bebeğe bağlı bazısı direkt açıyor benimki o zaman arkası dönüktü😂 14. Haftada öğrendim ben
balbadem1 Symnr166 12+5 de doktor kontrolüm vardı doktorum kıza benziyor dedi sadece tahminde bulunuyorum dedi belki sizinde öyle olabilir
Gizemmnur- Ben 12 de öğrenmiştim doktorum hatta kesin olarak söylemişti ama degisebiliyo bebek kendini gostermeyebiliyo da bazen
Wera Symnr166 biz kesin birşekilde öğrendik saten o haftada cinsiyet çoktan oluşmuş oluyor ama özelde takipliyim ultrason çok kaliteliydi doktorlar genelde cihazdan kaynaklı söyleyemiyorlar bu haftalarda devlette
Esmam_ela25 Symnr166 13 haftalıkken gördüm doktor söylemedi yurtdışında cinsiyete pek önem verilmiyor sayfamda fotosu var girip baka bilirsin 🙂
Kayrasmom_ Symnr166 Bende 12. Haftada öğrendim ultrasonda gördük ama doktorum yinede emin olmak için 16. Haftayı beklemek daha doğru olur dedi ama erkek olduğunu gördük yinede alışveriş için beklemeyi tercih ettik
Esrapmuk Symnr166 bana 11+5 te muhtemelen erkek dedi 13 de yüzde 90 erkek dedi yani erkekler erken blli oluyor belli olmuyosa 12. Haftaya kdr zaten muhtemeln kız oluyor