3438FG Kızlar saçını hamileyken boyayan var mı? 7 aylık (27+2 haftalık) hamileyim. Herhangi bir zararı var mı?
mervemurat16 3438FG ilk üç ay zaten önermiyorlar benim doktorum doğama kadar yasakladı doktorunuzla bir görüşün boyatacağınız zamanda devamlı bir hava akışı olsun ki boya solumayın
3438FG eylmz Yaaa tamam teşekkür ederim. Ben doktoruma soracağım diyorum unutuyorum sürekli. Sonrasında da kararsız kalıyorum boyasam mı acaba diye
Ozlemkaan Bende sordum doktoruma boyatabilirsin ama o kokusunu çok soluma arada çık hava al falan dedi geçen hafta kayınvalidem boyadı bende ağzıma peçete tuttum koklamamak için
Ednk_ Organik boya ile sorun olmayacağını duymuştum ama organik olduğuna ne kadar emin olacağız bide orası var
EbruBoluKaya FatmaE 😂😂 sezeryan günüm belli olduğu için son güne bırakmıştım akmadan rahat rahat gidim diye iyi oldu.