SenaDikkaya Kızlar 8 haftalığım 7. Haftadan beri sürekli yemek istiyorum aşırı iştah artışım oldu ve çok sık acıkıyorum sizde durumlar nasıl
beyzosunmelegi SenaDikkaya ben de 7+4 üm iştahım normal ama tatlı yiyemiyorum normalde çok severdim. İştah artışı yaşamadım bu haftalarda ama herkesin hamileliği de başka başka oluyor işte.Ara ara mide bulantılarım devam ediyor.
mervemurat16 SenaDikkaya iştah olması güzel birşey ama genede dengeli beslenin .Benim hiç iştahım yoktu halada öyle 30 haftalığım ilk üç ay aşırı kilo verdim 3 aydır ise kilom hep sabit değişmiyor.Bebeğe kilo yapan şeyler yemenizi tavsiye ederim