HacerEnfal Yarım saati geçik karnımın icinde sanki gaz sancısı gibi bişey var gaz cikiyor sancı geçmiyor göbeğimin etrafında kesilmiyor da ağrı belim ağrımıyor gibi çok degil ama ne sancısı olabilir bu şimdi demin de sağ kasigima ağrı girdi