Seher1616 eda9616 benimde 22+4 de 450 gr gelmişti az geldi bana ama sizin doktorunuz bişey demişmiydi peki kiloyla alakalı
Yagmurakyurek Ben en son 24haftliken gitim gitgigimde doktorum 756gram olduğunu söyledi 🧿🧸 8aralikta tekrar gideceğim hastneye bakalım nediyecek uygulamaya göre 27+5iz ama doktorumuz bebişimin 3gun önde gitigini söylemişti
Yaseminduygulu Seher1616 benim doktor dün güzel kilosu az kaldı 1 kilo olmasına nasılda büyümüş değilmi annesi dedi mutlu oldum
Yaseminduygulu Seher1616 22 haftada ben tablo indirmiştim 430 gr ol ası gerekiyor senin bebeğinin kilosu iyi bence haftasıyla uyumlu