Rtoker olur mu öyle şey ya, bende 5+3 gebeyim, kanama değil ama kahverengi akıntım oldu, yoğundu, düşük tehlikesi diye progesteron verdi gümde 2 tane , ve 2 doz iğne verdi , herşey nasip ama elimizden gelenide yapmamız gerek, benim de sadece kese görüldü , Cuma inşallah kalp atışına gidecez, ama bence doktorunu değiş, bu stabil bütün düşük tehlikesi olanlara uygulanan tedavi