Kizlar dün gece 11 gibi doğum yaptım bebegim yanımdaydı çok güzel emzirdim ettim ama sabah oldu vücut ısısı düştü kan aldılar kanı çok yoğun ve koyuymus o yüzden yoğum bakima aldılar bebeğimi solunum sıkıntısı olmuş ordada kuvezede koymuşlar başına gelen varmı geçer mi çok korkuyorum eli boş dönmekten 😪