Sarma, biber dolma hiç güzel olmuyor buzluktan çıkınca yani ben sevmiyorum tercih meselesi, genelde mantı ve börek stoklarım börekleri de çiğden pişmeden koyuyorum misafir gelince buzlu şekilde direk fırına atıp pişiriyorum. Bide kıymayı fazla alıp köfte yapıp öyle koyuyorum çok pratik oluyor her seferinde köfte harcı yapmıyorum.