28+1 haftalık hamileyim akıntı ile perişanım gerçekten en başından beri vardı sefaf su gibi gelip kurudukca rengi çok açık sarı oluyor yani her seferinde doktora sorduğumda kokusuz ise sorun yok diyor bebeğin suyu falan bu şekilde geliyor olamaz dimi biraz tedirgin oldum