Smyklkc Merhaba kızlar doktor bugün bebeğimin eşinin asagıda olduğunu söyledi yarın 13 haftalık olacağız bu durumu yaşayan var mı? Sonradan düzeldi mi?
AlpEmir Smyklkc benimki aşağıdaydı doktorum düzelecek zamanla demişti , baya bir şeyler okuyup kendimi üzmüştüm, şu an 37+6 yım, yukarıya çıktı çoktan normal doğumu bekliyoruz
tugcesakzci Smyklkc yapışık vs demediyse belirli bir haftaya kadar kendiliğinden çıkıyor yukarıya. Sen yine dikkat et ağır iş var yapma canım