Esrabs Kızlar gece kasıklarımda regl ağrısı gibi ağrı vardı aynı zamanda belimde de.. uzun süre sürdü aralıksız. Çok şiddetli değildi ama çok rahatsız etti. Şuan bir şey yok. 38+6 neden olabilir? Doğum belirtisi mi?
Esrabs tuq_ba teşekkür ederim 😇 peki böyle olunca ne kadar süre sonra doğum oluyor tahmini. Birkaç gün önce nst de sancı çıkmıştı