Selam hanımlar,
Ankaradayım ve mayısta oğlumuzu sağlıkla sıhhatle inşallah kucağımıza alacağız 🫶🏻
Ankara mayıstan temmuza kadar soğuk bir şehir. Temmuz ortasında ısınmaya başlar. O yüzden kafam kıyafet konusunda çok karışık 🥲
Kıyafet olarak sizler hangi markadan kaç aylık neler alıyorsunuz?
Uzun kollu/kısa kollu tercihleriniz nasıl?
Öncelikli aldıklarınız nasıl oldu?