yaklaşık 1 haftadır artık bebeğimin doğmasını istemeye başladım 😅gece yatarken özellikle hiç rahat değilim dönüp duruyorum sırt üstü yatmak hele çok rahatsız ediyor ,sezeryan olsam nasıl dakikalarca duracağımı düşünüyorum sırt üstü.bacak aramda da ağrı olmaya başladı ,bel ağrısı,böyle çok ağırlaştım,halsizim ,nefes darlığı olmaya başladı.sizde durumlar nasıl?