Nasılsın kızçeler benım paşa dönmüş çatı darlıgım var zaten kemiğe dayandı hareket edemiyorum sezeryanım diye güvenerek 38 de doğururum derkennn doktorum demezmii günü bitireceğim hamileliğin çok sağlıklı 39 sonlarında alacağım diye gelmiyor şu ocak ayı ayol 😂 başımda 2 bebe birde büyümeyen kocam oldugu halde ilerlemiyor siz ne yapıyorsunuz hazırlıklar bittimi nasıl gidiyo ❤️❤️❤️