GMZ355 Bende 29+1im kızımız olacak 💜 24 Şubat demişti doktorum sezeryan olacağı için değişecek elbette
Senzinc Ziynetdefne16 inşallah canım ben ilkinde yarı uyustum ama cok kötüydü kesiği hissetmiştmm bunda uyumak istiyom bakalm Allah kolaylık versin hepimize sağlıklı bebişler nasip etsin🙏🏻🙏🏻🙏🏻💙