ucpprensesannesii27 Bugün tam 11 haftalık oldum hastaneye gitsem cinsiyeti öğrenir miyim ilk kızım da 13 te öğrendim ikinci kızım da 12 de öğrenmiştim 11 de öğrenen var mı
ucpprensesannesii27 Mia0121 aynen öyle geç öğrenenler de varmış ama kizlarim da gittiğim doktora gidiyorum belki tahmin de bulunur diye düşünmüştüm