Gokcekatun_ çok sağolun sizede gelmiş geçmiş olsun inşallah , aynen bir deneyin bebeğinizde gaz yapmazsa devam edersiniz duruma göre davranırsınız bende sizin gibi düşünüyorum günde bir kere vereyim destek olsun doysun diyorum ama ne yaptıysam içiremedim içmiyor kızım mamayı