Filiz_76 batma gıbı bende ki yurudukce agrıyor doktor yorgunluktan diyor ama yattım da sıkıntı yok oturdumda da kalkınca baslıyor ayakta durdukca anlamadım bende idrar vermem lazım pazartesi günü randevum da su ıcerek limon sıkıp ıcıyorum yogurt felan yiyorum varsa gitsin diye 🤦🏻♀️