Merhabalar Doğummu bekleyen Anne adayları ♥️
Başımdan geçti ve çok post gördüğüm için bilgilendirmek istedim 🥰
Merak etmeyin doğum sancısı olduğunu anlarsiniz zaten ama önemli olan Yakın uzak olduğunu kestirebilmekte. Yani 20 15 dk da bir 45 saniye Kivrandiriyorsa başlamış ama biraz daha süresi var demektir. 10 7 arasına düştüyse kendinizi takipleyip hastaneye gitme kararını kendiniz verirsiniz çok zorluysa gidin zorlamiyosa az daha bekleyebilirsiniz . 7 5 3 dk gibi düştüyse beklemeden en yakın yada takipli olduğunuz hastaneye gidin . Şu nişan beklemeyin. Ansızın hersey olabilir mazzallah yolda gelir Bebişler 😂
*DOGUM SANCİSİ illa tavan yapmak zorunda değil Nst de çıkmayan ama sizin hissetiginiz daha yükseği olabilir. *
nst de alt taraf sancidir. Ve 100 pik seviyesidir nst için .
herkesde aynı olmaz Bazisisinin 40 50 arası inip çıkar düzenli bir şekilde daha yükseğe çıkmaz . Ama düzenlidir yükseğe çıkmadığı düzenli doğum sancısı olduğu gerçeğini değiştirmez.
Sancı girdikçe yere çömelip nefes alıp verin tabiri caizse ikinin ama hastabedeyseniz daha güvenli olur tabi bu ıkınma .
Lütfen kendinizle başkasını bebeğinizi karşılaştırmayı herkesin vücudu kendine özgüdür onun doğumu zordu diye sizinde olucak değil bebeği kiloluymus diye sizinki sağlıksız demek değildir .
Unutmayın Bir Gülüş hepsini unuturrur ♥️♥️
Sağlıklı huzurlu bir avazda doğumlar diliyorum 🥰