MelikeBulut Nst sonucumda doktor bebeğin kalp atışlarını kötü buldu yemek yemedin mi dedi yok dedim yemek yiyip tekrar bağlan dedi aşırı stres aldım aç karnına olmak etkiler mi başına gelen var mı hiç
hunilimom MelikeBulut evet canım nst ye herzaman tok gitmek gerek bebek uyuyabiliyor sen yemek yersen onunda enerjisi yükseliyor benim de başıma geldi yemek yedim meyvu suyu tatlı yedim sonra kalp atışı düzgün çıktı