22 sinde doktora gittiğimde 6 haftalık olmasına rağmen 4 hafta gibi kese demişti. Biraz da rahimde kanama alanı gördüğü için her ihtimale karşı progestan kullanmamı istedi. Yarın kontrole gidecektim fakat ilk bebeğimde gittiğimdeki doktoruma zar zor randevu bulunca bugün eski doktorum kalp atışı duymadığı için progestan kullanmamın pek anlamlı olmadığını söyledi. Ve bugün itibariyle kesmemi istedi. Sağlıksız bir gebelikse vücudun atması için. Kese ve net olmamakla birlikte bebek göründü kalp atışı yok şuan. 7 hafta adete göre fakat geçen hafta gittiğim doktor 2 hafta geri geç döllenme olabilir demişti yani şuan öyleyse 5 haftalık. Şuana kadar hiç kanamam olmadı. Progestan kullanmamam mı gerek? Siz hangi durumda progestana başladınız?