1acemi-annne11_ 40+3 deyim ne belirti var ne sancı hem doğum korkusu var hem de biran önce doğurmak istiyorum artık
Slcn68 Bende 40+5 benim de hiç sancım ağrım sızım yok Bende senim gibiyim normal olvak korkuyom ama bian önce artık bebeğimi kucama almak istiyom