Berraeray1 Kızlar ben 25 kasımda kalp durması sonucu kürtaj oldum 1-3 gün lekelenme yaşadım sonra geçti ve bugün inanılmaz büyük bir kan pıhtısı düşürdüm ve devam ediyor bu adet sayılır mı
1palyaco Berraeray1 yani adet sayılır mı açıkcası bilmiyorum ama sayılabilir bende kalp durması sonucu kürtaj oldum ilk adetim 25 sonrası 16 30 21 şeklinde devamlı düzensizlik yaşadım . Ve benimde öyle parça geldi kırmızı renk. Ve hatta ikinci adetim de çamur gibi kahverengi adet yaşadım .
ilaydamom_ Berraeray1 ben de 21 kasimda kürtaj oldum tam bir hafta sonra kontrolüm vardı alttan muayene ettiler hersey normal dediler. ama eve gelince kanamam başladı tam regl gibi de değil ama ic camarima gececek kadar. regl degildir degil mi
Berraeray1 ilaydamom_ bilmiyorum canım valla bende Salı günü muayene olucam benden de inanılmaz büyük kan pıhtıları düşüyor ip gibi uzun inşallah bir sıkıntı yoktur