Merhaba, benim de 9. Haftada çok hasta olmamla beraber kanamam başladı. İngilterede yaşıyorum burda progestan vermiyorlar asla😞 doktor sağlıksızsa düşer sağlıklıysa yaşar diyor. Çok rahatlar çok olağan bir şey zaten 3. Ay bitene kadar burda hamile sayılmıyoruz ultrasona almıyorlar bu düşük tehlikesinden dolayı. Ama anne adayı olarak sürekli merak ve üzüntü içerisinde ne olcak acaba iyi mi?yaşıyor mu? diye düşünüp duruyorum😞 en hayırlısı umarım🤲🏻