psikolojikdanismananneadayi Valla canım ilk doğumum genel anestezi oldu komple uyuttular yüksek tansiyondan dolayı 1 saat sonra ayıldım ama dehşet bişeydi korkutmak istemiyorum ağrıdan acıdan kıvranmaktan ameliyathaneden odaya çıkana kadar mahvolmuştum sonradan hemşireler geldi ağrı kesici yapana kadar etkisi olana kadar yani kendi can derdimden bebeği bile sormamışım o kadar kendimi kaybetmiştim yani ama ikinci doğumum spinal oldu kontrollü bi gebelik geçirdiğim için tansiyon sıkıntımda yoktu spinale gayet uygundum belden uyuşturdular sonra uzandım ameliyat başladı sadece dokunmaları hissediyorsun arada sallantı hissediyorsun o kadar sıfır ağrı acı kesinlikleee çok rahat hiç stres yapma çok kolay oluyor 🥹 3 dakika geçmeden bebeği gösteriyorlar zaten benim toplamda 20 dakika sürdü sezeryanım sonra odaya çıktım millet doğum yapmadna geri geldim sanmıştı hatta 😅 yani etrafa gülüyordum bebeğide canlı cnalı ilk ben görmüştüm yani çok rahat oluyor zaten ilk 6 saat uyuşuk oluyorsun belden aşağısını hissetmiyorsun o sırada muayene kontrole geliyorlar karnına basıyorlar hiçbirini hissetmiyorsun uyuşukluk geçince zaten ağrın acında geçmiş oluyor o zamana kadar ağrı kesici ve serumların faydası olmuş oluyor direk kalkıp giyindiriyorlar ve yürüyorsun ilk yürüme biraz terleriyor dikişin acıyor ama geri gelip uzandığında oda geçiyor kesinlik Spinal tercih et büyük kolaylık ve rahatlık♥️ sağlıkla kurtul