Beyzahmsr bezde stok yapmak çok mantıklı değil aslında bebeğiniz birden fazla kilo alabilir ya da bez pişik yapabilir markasının pek önemi yok kimine Prima bile pişik yapıyor çevremde bu konuda stok yapanlardan hep aynı şeyi duydum kâr edelim derken zarar ettik diye o yüzden ben de bir ay gidicek kadar stok yaptım sadece