Mozi1605 Geç yumurtlama, geç döllenme falan olabiliyor korkmayın bazen keseyi gorupte bebeği göremeyen oluyor ama bir iki haftaya onuda görüyoruz biraz bekleyin canım bol dua edin 🤲 sağlıkla bebeklerimizi kucağımıza alırız inşallah 🤲 Bu arada ben 6+6 haftalık keseyi gördüm bebek yoktu iki hafta sonra gittim bebeğin kalbinide duyduk dediğim gibi korkma canım e nabizdan bthcg ' ne bakabilirsin değerini yazarsın buraya 🥰