Dlnacl Merhaba kozlar ben iki defa düşük yaptım ve suan hamileyim doktorum enox kan sulandırıcı iğneye başlamamı söyledi bir aydın kullanıyorum ama sanki biraz nefes almakta zorlanıyorum aynı şeylerı yaşayan varmı
Musemma06 Dlnacl nefes almanıza iğnenin Bi alakası yok bende kullanıyorum çevrem de de kullananlar var
birmeleginannesi_ Dlnacl bende testini yaptırdım doktor direk pıhtılaşman yok ama bı hormonun yüksek çıkmış tetikleyen dedi kullanda demem kullanmada demem sana kalmış dedi acaba kullansam mi bende kararsızım
Bburrcu Dlnacl bende aynıyım neden bılmıyorum kendimi astım hastası gıbı sanıyorum nefes alırken çok kotu
Hasretkaraca Ben de iki tane düşük yaptım pıhtılaşma varmış Oksapar kullanıyorum İğneyle nefesin bi bağlantısı yok ben de kullanıyorum olabiliyor hamilelikte nefes darlanması göğüs ağrısı
Sksjsux355-- birmeleginannesi_ Bende de pıhtı yoktu oksapar verdi kullanıyorum icim rahat olsun diye daha önce 2 kimyasal gebeligim vardı ondan verdi bana ama pıhtı yoktu ne olur ne olmaz diye verdi sonradan keşke demeyelim dedi
KFeyza_ birmeleginannesi_ o nasıl dr Allah aşkına böyle bişey mi var sen kullan deme kullanma da deme ere ben nerden bileceğim bilsem dr olurdum saçmalamış benim dr ilk hamileliğimde ecopirin100 mg kullandırmıştı bana doğuma kadar kullandım bide balık yağı 12. Haftadan sonra başlatmıştı o şekilde rahat bi hamilelik geçirmiştim bence başka dr daha git sen
Edos-elos Doktorum sadece daha önce düşük yaptim diye bana oksapar verdi kan sulandirici pihtilasma var demedi..ve geceleri progestan kullaniorum fitil
birmeleginannesi_ Sksjsux355-- bende bu yüzden kullanmak istiyorum ya eşim çok zorlanirsin her gün canın yanar falan dedi ama ben riske atmak istemedim tamam pıhtılaşma yok ama o hormonum tetikler diye korkuyorum yine
ND2361 Dlnacl benim ikinci gebeliğim 28 haftalık olduk ilk günden bende ocsapar 6000 binlik yapıyorum öyle bi etki olmadı
Sksjsux355-- birmeleginannesi_ evet can aciyor ve vurulmaktan sıkılıyor insan ben 37 haftadır vurguluyorum. Ama acısı 5 saniyedir. Ama için rahat olsun diye yapabilirsin ne olur ne olmaz
Gul45 birmeleginannesi_ benimde aynı senin gibi pıhtılaşma yoktu ama tetikleyen bir hormon vardı daha önce kalbi durdu bebeğin o yüzden önlem amaçlı kullanıyorum sonradan pişman olmaktansa kullanmayı tetcih ettim alışıyosun ztn iğneye bir zararıda yok bebek iyi olsunda insan herşeye alışır
AdakAybike Dlnacl ben 3 kez düşük yaşadım kan verince pıhtılaşma olduğu ortaya çıktı enox kullandım ayrıyeten ecopirin kullandım ama sizin dediğiniz gibi bişi yaşamadım onun iğneyle alakalı olduğunu düşünmüyorum 👍🏻 isterseniz doktorunuza danışın
birmeleginannesi_ Sksjsux355-- peki kendin mi vuruyosun korkmuyo musun vururken internette yanlış vurmada felç ölüm falan yaziyo Allah korusun nerelerine vurabiliyosun