Damlacaa Oglumum adı Devrim Ata , Babamız Kumsal ismini cok fazla istiyor “ Kumsal Evrim ” Olsun diyor. Halamızda fikir olarak “ Evrim Alâ ” ismini verdi benim daha cok hosuma gitti , Tabi aklimda kalan “ Nil , İdil , Belis ” İsimlerini saymazsak :)
Zynp12 Damlacaa sağlıkla dogsun inşallah 🤲 bende inşallah hep derim bı kız çocuğum olursa kumsal evin diye ama eşim pek sıcak bakmıyor oda gökçe nazlı istiyor bakalım bizde yeniyiz inşallah o günleri görürüz. Ama kumsal evrim güzel isim bu aralar yaygınlaştı sadece kumsal ismi evrim ala da kulağa hoş geliyor inşallah karar verirsiniz 🥰
zulosyazici Merhabalar kumsal bu aralar çok yaygınlaştı ileride sınıf arkadaşlarından bile epey adaş çıkabilir ama evrim alâ çok güzelmiş. 🥰
Damlacaa zulosyazici bende boyle düşünüyorum hep asel kumsal vs cok fazla var artik ikna calismalarim devam ediyor 😅
Damlacaa Masaalll 18. Haftaya kadar erkek dendi 18+5 kiz dediler emin olamadik 20+5 tekrar gittik kesinleşti
Masaalll Damlacaa YA maşallah bana da 16 da kesin erkek dedi doktor 18 de başka bi doktor kıza benzetti detayliyi bekliyorum bende tam bacak arası resmi de var aslında anlarsınız bakabilir misiniz
Damlacaa Zynp12 Cok tesekkur ederiz , rabbim gonlunuze gore nasip eder insallah kumsaliniza kavusturur sizi 🤍🙏🏼🤍
tiniminianne Benim de bir oğlum var ‘Onur Ata’ , 5 haftalık hamileyim kızım olursa ‘Asya Ala’ ve ya ‘Zeynep Ala’ düşünüyoruz ama 2.de erkek olursa ismi yok 🤣🤣 sevgisi bambaşka hiç bi farkı yok ama insan bi kız bi erkek olsun istiyor 🤣
Damlacaa tiniminianne Evlat sevgisi bambaşka hele ben erkek çocuğuna bayiliyorum cidden o haserilikleri beni bitiriyor ama insan çıtı piti bi kizi olsunda istiyor ;) Ilk oglan dediklerinde ikinci bebek icin uzulmedim desem yalan olur cjnku bi daha cocuk dusunmuyorum ama alismistim o fikre sonra kiz dediklerinde inanamadim iki kere dediller hala inanamiyorum Insanin bi kere oglu olunca hep oglu olacakmis gibi geliyor 😂 Zeynep Ismine bayılırım gerçekten en sevdigim isim diyebilirim ama koyamam sebebplerimiz var :( Zeynep Alâ olur insallah size koymak nasip olurrrr 🙏🏼🤍🤍🤍
Damlacaa Masaalll Atabilir misiniz lutfen , bana pipi diye gosterdiklerinde bu pipi degil dedim doktor guldu bana pipi iste diye parmak cocugun ayak parmagi cikti ayagini bükmuş cocuk pipi gibi durmus , atarsaniz fikrimi soyleyebilirim
Masaalll Damlacaa Bu erkek diyen doktorumun verdiği ultrason dikkatli bakılırsa pipi gibide durmuyor kordon gibi çünkü oğlumda çok netti pipi ama bu öyle değil başka doktorda kız dedi zaten
Damlacaa EvrimAnac Yaa hahhaha tesekkur ederiz :) Garip bi soru olacak ama isimlerin enerjisine inanirim sizce nasil? Ornegin Devrim isiminde oglum var ve Tam anlami ile ismini tasiyor yorucu inat sinirli sicakkanli vs vs 🙏🏼🤍🍀 Evrimin enerjsii nedir :)))
EvrimAnac Damlacaa Bende isimlerin enerjisine inanırım :) bende sıcakkanlı Güler yüzlüyümdür :) çocuksu enerjim hep vardır benimde kızım olacak adı mercan olacak
Damlacaa EvrimAnac Yaaa masallah allah baagislasin cok Tesekkur ederiz kizim sizinle adaş olacak cok memnun oldum. Saglikla kucaklayin Yavrunuzu insallah 🤍🍀
Damlacaa Deryalina- Belis cok hosuma gidiyor ancak kime desem Telaffuzunu Beliz seklinde yapti o zaman anlamda isimde degisiyor ikileme dusuren tek o oldu benii 🥲🫶🏻 Cok Teşekkür ederiz